Totalt bruksareal: 65,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 7,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Velkommen til Sandstuveien 16!
Presentert av Mikael Ufuk i Eiendomsmeglerne.
En lys og trivelig seniorleilighet (55+) på Bekkelaget/Holtet. Her får du en arealeffektiv bolig med en romslig entré, delvis åpen stue/kjøkken-løsning, et stort badrom, et soverom og et omkledningsrom med praktiske garderobeløsninger. Fra stuen har man også tilgang til en stor og luftig balkong på 7 kvm med nydelig fjordutsikt. Med kort gåavstand til både matbutikker, spisesteder og kollektivtransport finner du alt du trenger i hverdagen like utenfor døren. I tillegg er det flere flotte grøntområder i nærområdet som Ekebergsparken og Bekkelagsbadet.
Ta kontakt for visning.
Eiendommen ligger i et rolig og trafikkstille nabolag på Bekkelaget/Holten. Her får du en attraktiv seniorbolig i et sosialt og hyggelig sameie. Området anses som både trygt og familievennlig med kort avstand til ulike fasiliteter og servicetilbud, samt nærhet til flere vakre grøntområder som parker og turstier.
Det er kort gåavstand til både buss, jernbane og t-bane og er enkelt å komme seg til plasser som Oslo sentrum, Gardermoen, Lambertseter og Bryn. Nærmeste kjøpesenter er Manglerud Kjøpesenter og ligger under 5 minutter med t-bane unna. Her er det et apotek, et stort utvalg av klesbutikker, en bokhandel, tannlege, legekontor og mye mer.
Dette er et trivelig sameie for seniorer å bosette seg i. Her arrangerer huskomitéen felles arrangementer som 17.mai-kaffe, fastelavenskaffe og andre trivelige arrangementer gjennom året. Like i nærområdet ligger også Villa Holtet som tilbyr seniorer å møtes til kaffe og kake, samt andre ulike aktiviteter som quiz, bingo, foredrag, turer, frokoster og konserter hver uke.
For den turglade så er dette et fint område å etablere seg i. Ekebergparken er en stor park med idyllisk natur, utsiktspunkter og skulturer. Parken byr også på attraksjoner som minigolf og besøksdag hos Ekeberg Gård. Er du glad i frisk sjøluft kan du også ta turen til Bekkelaget Bad som er en av Oslos vakre badeperler. Her er det fine turområder utover Ormøya, badeområder, ballbinge, sandvolleyball bane og grilleplass.
Boligen inneholder:
3.etasje: entré, stue, kjøkken, bad, 1 soverom, 1 omkledningsrom
I tillegg følger det en ekstern kjellerbod på 2 kvadrat.
Balkong med inngangsparti fra stuen på 7 kvadrat.
Entré:
Romslig entré med god plass til ønskelig garderobemøblement. Velkommen inn!
Stue/soverom:
Leiligheten har flere muligheter og god plass til diverse innredning.
Takhøyde i stue oppmålt til 2,54m.
Leiligheten har gode vindusflater som slipper inn rikelig med naturlig lys.
Kjøkken:
Kjøkkeninnredning med hvite glatte fronter, benkeplate i laminat med kum og ett-greps blandebatteri. Kjøkkenventilator med avtrekk ut.
Badrom:
Flislagt baderom fra byggeår. Badet inneholder dusjkabinett, wc, servantskap med ett-greps blandebatteri, speil på vegg, belysning og opplegg for vaskemaskin. Gulvvarme.
Mekanisk avtrekk.
Se full oversikt over tilstandsgrad i vedlagt tilstandsrapport. I tilstandsrapporten fremkommer det mer og utfyllende informasjon om boligens tilstand, og det er viktig å sette seg grundig inn i tilstandsrapport og øvrige salgsinformasjon før kjøp.
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med Eiendomsmeglerne-plakater i forbindelse med fellesvisninger.
Felles parkeringsplass på østsiden av bygningen.
Det er foreløpig ikke tilrettelagt for el-bil lading i sameiet. Styret jobber med saken.
Seksjonen har ikke tilhørende garasje.
-Telia er leverandør av kabel-TV og internett. Kjøper må selv kontakte leverandør og sørge for oppkobling og installering
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
-Kjenner du til om det er/har vært utettheter i terrasse/garasje/tak/fasade? Nei, etterisolert fasade i 2022.
-Kjenner du til om det har vært utført arbeider på terrasse/garasje/tak/fasade? Husker ikke navn på firma. Fasaden ble etterisolert i regi av sameiet.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Her kommer en oppsummering av TG i tilstandsrapporten:
TG 2:
Utvendig > Dører - 2
Tekniske installasjoner > Vannledninger
Tekniske installasjoner > Elektrisk anlegg
Utvendig > Dører
Utvendig > Balkonger, terrasser og rom under balkonger
Innvendig > Overflater
Innvendig > Etasjeskille/gulv mot grunn
Innvendig > Innvendige dører
Tekniske installasjoner > Avløpsrør
TG3:
Våtrom > Leilighet 3. Etasje > Bad > Generell
TG IU:
Våtrom > Leilighet 3. Etasje > Bad > Tilliggende konstruksjoner våtrom
Det er viktig at interessenter undersøker vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Byggemåte er opplyst av bygningsakkyndig iht. vedlagt tilstandsrapport. Informasjon er hentet fra vedlagte tilstandsrapport, datert 02.05.2024.
Bygning:
Boligblokk fundamentert med betong til antatt faste masser. Konstruksjoner i betong/mur. Yttervegger utvendig forblendet med teglstein.
Tak:
Flatt yttertak antatt tekket med papp/folie.
Vinduer:
Bygningen har malte trevinduer med 2-lags glass. Antatt alder fra 1995.
Dører:
Normalt bruk observert på dører og karmer. Det kan forekomme enkelte merker / hakk på dørblader og karm i en brukt bolig. Balkongdør med glass.
VVS-installasjoner:
Innvendige vannledninger er av kobber. Hovedstoppekran i felles kjeller. Avløpsrør av plast/jern.
Varmtvannstanken er på ca 120 liter. Plassert på kjøkken.
Brannvarsler og slukkeutstyr er montert/observert.
Luftbehandling:
Boligen har mekanisk trekk fra bad / naturlig tilluft ventilasjon.
Elkraft:
Elektrisk oppvarming i boligen med panelovner. Sikringsskap med automatsikringer, plassert i felles oppgang.
Denne tomten er festet.
7880,00 kvm.
Festenummer:0
Bortfester:
Festeavgift pr. år:
Festeavgift endret dato:
Festekontraktsdato:
Festekontrakt start dato:
Festekontrakt utløpsdato:
Transportgebyr:
Kreves samtykke til overdragelse: JA / NEI.
Der det kreves samtykke fra bortfester er det en forutsetning for avtalen at denne gis. Dersom samtykke ikke blir gitt oppheves avtalen og partene går hvert til sitt uten forpliktelser ovenfor hverandre. Overtagelse kan ikke finne sted før kjøper er godkjent av bortfester.
Det gjøres oppmerksom på at festeavgiften - i utgangspunktet - blir å avregne direkte mellom partene pr. overtakelse.
Ferdigattest datert 14.04.1967 for nybygg og større arbeider.
Ferdigattest datert 21.12.2009 for underbygging av barnehage/-park/fritidshjem.
Ferdigattest datert 10.11.1995 for fasadeendring.
Utleie av seksjonen må forhåndsgodkjennes av styret. Korttidsutleie er ikke tillatt.
Boligen har elektrisk oppvarming med panelovner.
Energikarakter: F - Rød
Energiforbruket vil variere fra husstand til husstand.
Prisantydning kr 4 200 000,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
107 050,00,- (Dokumentavgift)
240,00,- (Pantattest kjøper)
500,00,- (Tingl.gebyr pantedokument)
500,00,- (Tingl.gebyr skjøte)
8 250,00,- (Tryg Boligkjøperpakke (valgfritt))
_______________________________________________________
4 574 363,- Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld
_______________________________________________________
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 5 297,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
Telia-grunnpakke, kommunale avgifter, forretningsførsel, snøbrøyting, festeavgift, vask av fellesarealer, avdrag/renter på felleslån
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Årsmøtet vedtok en økning av felleskostnadene med 5% fra og med 01.06.2024.
Kommunale avgifter er inkludert i andel fellesutgifter.
Andel fellesgjeld er kr. 257 823,- pr. 31.12.2023.
Selskapets totale gjeld er kr.
5 777 023,- pr.
31.12.2023.
Andel fellesformue utgjør kr. 20 029,- pr. 31.12.2023.
Lånegiver: DNB
Annuitetslån, 12 terminer pr. år.
Rente: flytende
Restgjeld pr. 31.12.2023: 5.777.023,-
Innfrielsesår: 2042
Dersom kommunen har innført eiendomsskatt så baseres denne på markedsverdien minus bunnfradrag multiplisert med den promillesats som til enhver tid gjelder for den enkelte kommune (p.t 2-7 promille). Spørsmål om eiendomsskatt rettes til kommunen.
Primær formuesverdi kr. 1 228 157,00.
Sekundær formuesverdi kr. 4 912 627,00.
Gjeldende for ligningsåret 2023.
Generell informasjon om sameiet:
Sameiet Sandstuveien 16/ Ekebergveien 122 består av to separate bygninger hvorav Bekkelagshjemmet disponerer den ene bygningen og seniorboligene den andre bygningen.
Sameiet består av 5 styremedlemmer og 2 varamedlemmer.
Borettslaget har ikke egen nettside.
Det er ikke vedtektsbestemt forkjøpsrett.
I følge vedtektene er det krav om styresgodkjennelse av ny eier. Styret kan kun nekte godkjenning på saklig grunnlag.
Dersom kjøper ikke blir godkjent, og dette ikke skyldes forhold på selgers side, må boligen/andelen/aksjene videreselges for kjøpers regning.
Vedtekter og husordensregler følger som vedlegg til salgsoppgaven.
Eiendommen er forsikret i KNIF Trygghet og Forsikring med polisenr. 509045.
Årsregnskapet for forrige periode (2023) viser:
Driftsinntekter kr. 1 357 852,-
Driftskostnader kr. 705 266,-
Årsresultat kr. 264 391,-
Budsjett for 2024 viser et overskudd på kr. 226 574,-.
For nærmere detaljer vises det til spesifikasjoner i regnskap og noter.
Vedtekter og husordensregler følger som vedlegg til salgsoppgaven.
Større gjennomførte vedlikeholdsarbeider:
-2022: begrenset utvendig rehabilitering av bygningen Sandstuveien 16
-Nytt taktekke utvendig
Større kommende vedlikeholdsarbeid:
Det er ikke planlagt større arbeider på bygningen de nærmeste årene.
Dyrehold er ikke tillatt.
En beboer kan likevel holde dyr dersom gode grunner taler for det og dyreholdet ikke er til ulempe for de øvrige brukerne av eiendommen. Dette må dermed søkes om til styret.
Eiendommen er regulert til bolig med tilhørende anlegg, friområde, offentlig kjørebane, fortau, offentlig formål som skole/idrettshall, gravplass og offentlig bygning med tilhørende anlegg iht. reguleringsplan (ID: 129862) datert
29.04.2024.
Eiendommen ligger i område for eksisterende bygg og anlegg, eksisterende bane, eksisterende grøntstruktur og sjø og vassdrag iht. kommuneplan for Oslo Kommune 2015-2030.
Utsnitt av plan med tilhørende bestemmelser kan fås ved henvendelse til megler.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vann og avløp via private stikkanlegg. Privat vei som vedlikeholdes av brukerne.
Eiendommen overdras fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. eierseksjonsloven § 31 har sameiet legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
Det gjøres oppmerksom på at kjøpers bank vil få prioritet etter disse heftelsene.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Eiendommen er ikke bevaringsverdig.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Sammen med Tryg har vi skreddersydd boligkjøperpakke slik at du kan være trygg på at du har alle forsikringene du trenger. Enten du har kjøpt hus, leilighet eller hytte. Denne gunstige pakken fra Tryg inkluderer også juridisk hjelp hvis du oppdager feil og mangler ved boligen utover det som er opplyst om.
Boligkjøperpakken inneholder innboforsikring, renteforsikring for situasjoner der kjøper ikke får solgt nåværende bolig, samt en flytteforsikring for alle de tre boligtypene. For hus og hytte omfatter den i tillegg bygningsforsikring hvor kostnader for å reparere eller gjenoppbygge huset ditt er inkludert.
Les mer om forsikringen i produktark for Boligkjøperpakke som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Boligkjøperpakken må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøte. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken siden kostnaden det første året legges til oppgjøret for kjøpesummen for boligen. Forsikringen kan deretter forlenges årlig i opp til totalt fem år. Megler/meglerforetak mottar honorar for denne formidlingen.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside på www.eiendomsmeglerne.no. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler Mikael Ufuk Gøkoglu per e-post mu@eiendomsmeglerne.no eller sms: +47 91 11 02 51. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at hvis det foreligger vesentlig mislighold som bl.a. gir selger rett til å heve når det er gått 30 dager fra avtalt betalingstid, kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Ingen kan direkte eller indirekte erverve mer en to boligseksjoner i et boligsameie jf. eierseksjonsloven § 23. Dersom et erverv har funnet sted i strid med eierseksjonslovens regler kan Kartverket nekte overskjøting. Dersom overskjøting blir nektet er kjøper likevel forpliktet til å gjennomføre handelen med selger, og oppgjør til selger vil finne sted tross manglende overskjøting.
Sameiet kan pålegge salg / tvangssalg av seksjonen som er ervervet i strid med denne bestemmelsen.
Korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt iht. eierseksjonsloven §24. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Eiendomsmeglerne sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Kontakt din megler og vi setter deg i kontakt med finansiell rådgiver.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eier er Wenche Helseth Johansen.
Eiendommens adresse er Sandstuveien 16.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 151, bnr. 170, snr. 24 i Oslo.
Sameiebrøk: .
Vårt oppdragsnummer er 202240031.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,200 % av salgssummen inkl. mva (minimum 50 000 inkl. mva)
Visninger/overtakelse: 5 000,00
Oppgjørshonorar: 7 850,00
Markedspakke Grunnpakke: 19 900,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglers vederlag er avtalt til kr 84 144,
Ansvarlig megler er Mikael Ufuk Gøkoglu / +47 91 11 02 51/ mu@eiendomsmeglerne.no.